KURZY OSOBNÍ ROZVOJ

KOMUNIKACE A JEDNÁNÍ NA PRACOVIŠTI
Je vaší pracovní náplní prosazovat různá opatření, postupy, dodržování norem,
kvality a občas narážíte na nepochopení, na neochotu, na plané sliby, že příště
to už bude lepší. Máte občas pocit, že vám kolegové nenaslouchají, že nemají
zájem vám vyjít vstříc, že jste na to sám, a tak občas propadáte beznaději.
Tak co s tím?
Pojďte se s námi naučit, jak tyto situace zvládat, jak konkrétní věci komunikovat,
jak prosadit změnu přístupu.
Komu je školení určeno:
Určeno pro pracovníky, kteří v rámci své práce jednají s jinými pracovníky, jejichž
náplní práce je prosazovat a kontrolovat nastavené standardy kvality, výrobní postupy,
dodržování norem. Jedná se např. o pracovníky kontroly jakosti, metrology, manažery
pro jakost, normovače, konstruktéry, projektové manažery aj.
Obsah školení:
• Zásady komunikace na pracovišti
• Vhodné způsoby jednání a argumentace při jednání s pracovníky ve výrobě/ v provozu
- prezentace pravidel, zásad
- prezentace odpovědnosti, dopadů při nedodržení nastavených standardů• Nejčastější chyby při prosazování názoru/opatření/ řešení
- jak dosáhnout dohody• Způsoby prosazení změny chování bez vzniku konfliktu
• Problémové situace
- jak postupovat, když náprava nenastává
- jak postupovat, když komunikuji s agresivním člověkem• Best praktice: konkrétní kroky/nápady – jak správně postupovat při jednání s pracovníky
na dílnách/ve výrobě/ v provozu.
• Rozbor reálných situací z provozu a trénink jejich řešení
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SCHŮZKY V ON- LINE PROSTŘEDÍ
Uplynulá doba přinesla mnoho negativního, ale i pozitivního, např. jsme začali dělat
různá on-line setkání. Ušetřili jsme čas, nervy z dopravních zácp, a také peníze
za pohonné hmoty. On-line setkání nás často staví ale do situací, na které nejsme
ještě tak dobře připraveni, např. různé aplikace a jejich funkce, sdílení dokumentů
a materiálů, využití kamery, prezentace za chodu aj. To vše nám může způsobit
obavy, stres a nervozitu.
Tak co s tím?
Jestli se chcete stát v této oblasti profesionály, zapojte se do připraveného kurzu.
Pojďte se s námi naučit, jak vše zvládat, pojďte si to prakticky vyzkoušet.
Komu je školení určeno:
Dvoudenní kurz je určen pro všechny, kteří by v rámci úspory času i nákladů
mohli část svých jednání přenést do on-line prostoru.
Obsah školení:
• Proč on-line jednání?
• Kdo je na druhé straně?“
- jaký to má dopad na volbu způsobu komunikace
- věková struktura, tomu odpovídající způsoby jednání a uvažování
- zkušenosti účastníků s online komunikací – plusy /mínusy• Zásady pro online jednání – co pohlídat, co jak udělat
- technické podmínky (prostory, technika, osvětlení, ozvučení, internet,
funkcionality aplikací, využití a sdílení podkladů,
- organizační podmínky (pozvánky, časy, podklady předem, ...)
- příprava sebe sama (stanovení cílů, postupu, čísel, argumentů, soubor, podkladů, scénáře)• Nejčastější chyby a jak jim předcházet
• Zásady pro jednání v on-line prostoru
- jak vypsat termín on-line setkání, jak pracovat s kalendářem – plánování schůzek, připomínky ...
- jak navrhnout vhodný způsob jednání s ohledem na věk/zkušenosti a dovednosti druhé strany
- jak nekonfliktně zaškolit technicky méně zdatné
- jak využívat podpůrné funkcionality pro zatraktivnění jednání
- jak správně dělat analýzu a umět naslouchat
- jak vhodně argumentovat, jak se dohodnout a jak zrekapitulovat dohodnuté• Praktické vyzkoušení on-line jednání a zpětná vazba od lektora i účastníků
Notebook s sebou
Kontaktujte nás:Ing. Radka SobotkováGSM: +420 730 511 473
email: sobotkova@primab.czIng. Jaroslav ProcházkaGSM: +420 605 782 082
email: prochazka@primab.cz