Behaviorální pohovory dlouhodobě vycházejí ve výzkumech jako jeden z nejefektivnějších způsobů výběrového řízení. Během tohoto typu pohovoru si personalisté dokáží prověřit vzorce chování kandidátů a lépe předpovědět, zda bude pro jejich firmu přínosný.
<< více informací >>
Vhodné společenské chování je dnes nezbytností jak v zaměstnání, tak na společenských akcích, je součástí vaší image.
Na kurzu si osvojíte základy správného chování v pracovním prostředí - vztahy mezi kolegy, nadřízenými a podřízenými a také vztahy ke klientům při obchodním jednání. Naučíte se vhodně oblékat na schůzky, správně se chovat v kavárně či restauraci, což Vám umožní zanechat pozitivní dojem.
<< více informací >>
Rozhovory zaměřené na hodnocení, rozvoj či zlepšení výkonu jsou mnohdy jednostranně vedené – zpravidla se jedná spíše o monolog než rovnocenný dialog. Jenže jak rozmluvit zaměstnance, pro kterého mohou být tyto rozhovory náročné až stresující? Na kurzu se zaměříme na kladení silných otázek, které podporují myšlení a reakce druhé strany. Dovednosti, kterým se naučíte, povedou ke spokojenosti a vyššímu zapojení vašich spolupracovníků.
<< více informací >>
V práci sedíme někdy i více než 8 hodin – představte si, že celých 8 hodin sedíte s nohou za hlavou. Tyto dvě pozice můžeme lehce srovnat, protože jsou obě dvě pro naše tělo stejně nepřirozené. Tak proč se zbytečně trápit? I za stolem můžete sedět správně a hlavně se u toho cítit dobře. Fit Office je program zaměřený na rady a triky jak správně zvládat sedavé zaměstnání.
Čekají vás kompenzační cviky na nejrizikovější oblasti těla. Naučíte se efektivně protahovat, zdravě sedět i odbourávat zažité stereotypy.
<< více informací >>
Je vaší pracovní náplní prosazovat různá opatření, postupy, dodržování norem, kvality a občas narážíte na nepochopení, na neochotu, na plané sliby, že příště to už bude lepší? Máte občas pocit, že vám kolegové nenaslouchají, že nemají zájem vám vyjít vstříc, že jste na to sám, a tak občas propadáte beznaději?
Pojďte se s námi naučit, jak tyto situace zvládat, jak konkrétní věci komunikovat, jak prosadit změnu přístupu.
<< více informací >>
Uplynulá doba přinesla mnoho negativního, ale i pozitivního, např. jsme začali dělat různá on-line setkání. Ušetřili jsme čas, nervy z dopravních zácp, a také peníze za pohonné hmoty.
On-line setkání nás často staví do situací, na které nejsme stále připraveni, např. různé aplikace a jejich funkce, sdílení dokumentů a materiálů, využití kamery, prezentace za chodu aj. To vše nám může způsobit obavy, stres a nervozitu.
Pojďte se s námi naučit, jak vše zvládat, pojďte si to prakticky vyzkoušet.
<< více informací >>
Copyright © 2014 PRIMA BILAVČÍK, s.r.o. | Grafické zpracování SHEAN.
Tel.: (+420) 572 632 561 | E-mail: info@primab.cz